2011-07-08 | 14:30:31

CAMPING!

Hej! ursäkta så hemst mycket att jag inte skrivit så mycket :c
men jag är nämligen på HALLSTAHAMMAR CAMPING! :D
det är typ jäätteee myyys här!
jag brukar vara här en till två veckor varje år, ända sen jag var 4! :o ganska coolt ju..
jaa, det finns vattenruschbana, hopptorn , flera pooler, en å med en sluss, och massa andra roliga aktiviteter!
en rekomendation att komma hit om du är nära!
alltså, Skantzö , bad och camping!






tyvärr kommer det nog inte upp några bilder nu i veckan eftersom att jag inte har någon vidare bra dator med mej, detta är lånedator ;) men det kommer nog något litet colage på måndag från veckan!
:D

jag har haft olika kompisar här i veckan också ;)
bland annat; Ida, Ingrid,Maalin, viktoria som kommer idag :)
vart faktist lite ledsen när inte alice och rebecca kunde komma ;'/ ♥
MEN SOMMAREN ÄR INTE SLUT!

jaa. jag hade tänkt att ha en liten frågestund framöver, om någon är nyfiken på något över mej?
jag vet inte vad ni undrar ;)

kategorier som skulle finnas frågor i är väl:

Musiken♥
Dansen♥
Skolan♥
kompisar♥
och jaa... andra saker ni undrar om mej.. kanske om jag har en giraff i duschen?

men det kan jag säga nu att.. det har jag ;*



SAKNAR 7K!

KYSS! //

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: