2011-07-17 | 15:10:15

jaaaa... :/

är på ett halvdant humör ..
och det är lite konstigt faktist , för imorgon ska jag till göteborg! och det ska bli askul!
men det finns ju alltid andra saker som tynger..
har ni någonsin känt att ni inte passar in någonstans?
well, i have.
jag passar in hos mej själv, men jag passar inte in där jag brukar göra annars,
complicated..
hoppas att allt försvinner när jag åker hemifrån imorgon kl. 5:15 -.-'
hehe, blir nog awesome!
stannar tills onsdga natt sen är vi inne på augusti, och det som för mej menas, den lediga månaden!
=inget planerat :D
det blir väl något i stil med bad, goa vänner, skoj, dans och skating! ♥

hoppas på shopping i göteborg också och massor av roliga upplevelser! :D
inkl. liseberg!

jag orkar inte ladda upp det där collaget nu..

och vet ni?

ja vill ta en paus nu resterande delen av lovet härifrån. så att jag kanske kan komma igång riktigt ordentligt efter mn uppladdning..

STARTAR NU!!

</3



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: