2011-06-25 | 23:24:16

HALLU! :D

HEJSAN ALLA!

var ett tag sen jag skrev någonting. Inte bra asså. Får väl bli bättre!
HELT SERIÖST NU , DET KÄNNS INTE ETT DUGG SOM SOMMARLOV!
hur kommer det se ut? :o jag vill ju liksom åka och bada 24/7 , kunna bara gå utanför dörren
med en picknik-korg och sola och... Ja, allt det där man gör på sommaren, som liksom inte har hänt än!
åh! jobbigt....
Men lite mys har man ju hunnit med!
Här kommer lite bilder från när jag och Vilma hade en liten "Altanpicknik" för någon vecka sen.








och juste! idag fyller min morfar år, STORT grattis till honom alltså! 76 år nu!
och för några veckor sen så fyllde min mormor år ;) 75 år :)

här är två bilder från kalaset för mormor!



finaste släkten!



världensbästa ju :) ♥


ni kan ju faaaktiiiist börja kommentera bloggen!
vad som helst!
vad som kan bli bättre? något jag borde skriva om?
Något roligt random kanske till och med!
alltid roligare att skriva med folks kommentarer,
roligare att vara aktiv då ;)


nej, nu ska jag hoppas på fint väder imorgon och ta mej lite gott att äta :)
snask så att säga xd

puss och kram, SKUMBANAN! :D


5 Kommentarer
carola:

Vilken fin hatt det var ni handlade på marknaden. Casper berättade om den. Prutade du på den oxå? :-)

Hoppas ni får en din och skön semester/sommarlov nu när mamma skall vara ledig. Blir det Kram Carola

2011-06-26 | 10:02:27
~ Kanya':

Sv: Åhh visst är det en super vecka! :D

Det går nog att förklara lite sådär, du klistrar in det här " background-attachment: fixed; " under där bloggfärgen/bloggbakgrunden står,fattar du?.(Hoppas du fattar)

Annars når du mig på mejlen/MSN,puss! ♥

2011-06-29 | 10:38:59
URL: http://kanyaa.blogg.se/
VIIILMAA!:D:

fin blogg du har! :)

Haft en bra dag ? :D

2011-06-29 | 21:07:23
URL: http://borntobecrazy.devote.se
VIIILMAA!:D:

fin blogg du har! :)

Haft en bra dag ? :D

2011-06-29 | 21:07:24
URL: http://borntobecrazy.devote.se
maisah:

sv : vsg :D och tackdetsamma hörru ! :)

2011-07-06 | 19:29:34
URL: http://duvetmaisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: