2011-06-07 | 21:29:06

klockrena dagar!

och det är sant!
det började med att när man går av på stan igår för att byta buss till skolan på morgonen så träffar
man VÄRLDENS bästa Jesper! så jäkla roligt, vi träffades iförsig i bara några minuter ... men det var jätte kul att träffa honom ändå efter typ ett halvår ;/
jesper. ♥

sen på dagen igår så var det att hämta min s.k "speedwaytutaa!" jag kommer tyvärr inte på vad den heter ;d
men iaf så hade vi fyrkamp på eftermiddagen i sporthallen så jag ville självklart ha min tuta så jag kan heja på vårt arbetslag!
vi förlorade i självaste fyr-kampen.. men vi vann i publiktävlingen!
fatta vi var bästa peppningspubliken på hela grejjen !
om jag får erkänna så är det nästan ett mycket coolare pris att få ;)

sen så hände det ju lite mer saker så som jag vart lycklig av.. men det kommer jag inte
gå ut med riktigt än ! det får ni vänta till (a)



världens bästa D-lag ! ♥


sen igår kväll så var jag och klippte mej ! vart rätt nöjd tror jag.. jag måste nog vänja mej vid frissan tror jag, rätt nytt :)
sen köpte jag två par riktigt snygga skor... jag är inte en sån som precis älskar att shoppa, men jag älskar skor !
hihi ! ^^

idag så var det bara att typ komma till skolan kl 10:20, soft !
sen kolla på cabaré som hölls av niorna på skolan :D
dem var väl rätt duktiga :) speciellt en som trollade så grymt bra..
sen efter det så drog man ner på stan och tittade på bikini med ingrid!
hittade en jätte fin typ blommig! jag kommer definitivt att köpa den ;)

 

efter köpet av badkläder hos ingrid så gick vi och köpte en KALL slusch !!!!!!!!
SÅ GOTT.
och vi satte oss på en bänk och bara pratade om allt möjligt.. bra saker , tråkiga saker, o grymt roliga saker..
så höll vi på i 4 TIMMAR! fattar ni ?! fyra timmar satt vi och pratade !
varav två timmar vid fontänen utanför biblioteket .. sååå mysigt !



ingrid är fantastisk, underbar, och fin.

det var mina dagar det :) ni får gärna kommentera vilka som läser min blogg!
jag har ju ganska bra statistik, men har ingen aning om vilka som läser ;)

PUSS

//SandraBjarnetoft!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: