2011-06-06 | 22:28:14

Summer love!

tjenare !

igår hann man med mycket! 
på morgonen så vaknade jag hos en kompis och därifrån fick jag skynda mej hem för att fixa mej,
åkte nämligen och firade min gammelfarmor som fyllde hela 89 år !
shit, så gammal lär iallafall inte jag bli :o
det var mysigt faktist, man träffas ju inte så ofta.. <3

sen träffade jag annat folk där också.. kärlek till dem alla :)

på eftermiddagen tog jag skateboarden till farmor och farfar och var där en stund..
sen när jag kom hem därifrån så bestämde jag att jag skulle fixa maten till kvällen! :D
jag kände att jag var jätte sugen på att laga god mat !
och det blev den också !
tänk er pasta, kyckling, paprika, vitlök, champinjoner, och mer i en ända stor röra !
...nej, jag måste erkänna att det inte låter så grymt gott med det där champinjoner o sånt.. men det blev det !
bilderna säger allt (a)








riktigt dålig bild men.... det duger väl :c

kramar ! nu ska man snart dra och klippa sig något, så skriver jag mer om denna dag ikväll ;)


HUGS !


//SandraMariiaBjarnetoft <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: