2011-05-29 | 13:05:07

hejsan alla,

jag är inte död hörni ;)
men jag har haft mycket attt göra ;/
skolan , kompisar, o resten av livet...
det ska väl snart fixas en ny header också
:)
just nu är jag hos viktoria :DDD sov hos henne,hade fan askul ju ;d
MJAAAAOOOOUUUUU ! ;>
vi var ju uppe halva natten också (;
så nu ska jag dra hem och tyyyp åka till lill-kusin oo fira henne
hon ska få lite fina presenter ;*

DET ÄR SNAAART SKOLAVSLUTNING ! VI GILLAR DET SKARPT !
föörst går man till acropolis med fina vännerna och sen till vilstaa o möter resten
av hela klassen o myser med picnik o annat ^^)
kan väl knappast bli bättre ? nää!

nej,, blir väl att skriva mer ikväll , mååste dra....

LOL 

//sandramariabjarnetoft <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: