2011-05-06 | 22:29:44

världens bästa gäst bloggare;)

heej allihopp som läser sandras blogg!
jag gäst bloggar lite här nu för sandras dator är typ sönder..:(  jag vet intenär hon får den igen för den är på lagning därför har uppdateringen vart lååg här;)
sandra bad mig gästblogga o säga de;) men jag vill blogga mer än o bara säga de,
tog lite bilder på mig själv igår (haha?) o vet ni vaa!? jag sår exakt ut som sandra på bilden! tyckte jag;) haha
jag vet att ni vill se;)
tyyp tvillingar haha? jag tyckte vi va lika....:) fast nääe inte alls lika då:(  men jag älskar den bilden på sandra o sen när jag tog dendära bilden på mej igår så tyckte jag den va lik sandras bild;)
jahapp, ska väl avsluta min lilla gästbloggning nu...
men vill först säga att sandra är världens bästa kompis man kan ha och jag ska aldrig lämna dej gumman
vet att jag kan lita på dej och ingen på hela jorden vet mer om mej än du:* jag berättar allt för dej och ja, du är verkligen BÄST!
pusss!
kraaaam // Rebecca ~ http://beccaamandas.blogg.se
2 Kommentarer
Sandra, the blogger:

naaaaw!!

världens finaste vän !

du vet fan allt om mej gumman..

helt jäkla seriöst !

vi ska fan vara vänner livet ut, oke?

vill aldrig lämna dej.. för det är bara du som förstår mej i dem lägena jag inte kan hantera.

tänk att man har kvar er, liksom 13 år in i livet?

that's just awesome love, love that always will be there, right ?

det finns saker jag bara kan göra hos dej, hos dej kan jag vara sandra, o hoos mej kan du vara becca !

just some fucking unordinary friendship

Murp<3murp

R.A.S !



2011-05-29 | 13:13:25
URL: http://sandrabjarnetoft.blogg.se/
BECCAAMANDAS ~ Rebecca♥:

love you sandra! MURP♥MURP!

2011-05-29 | 14:23:20
URL: http://beccaamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: